הוא בחור צעיר, מלא אמביציה, ויש לו חנות חדשה במרכז השכונה –
מסעדה חלבית. בפגישה בסטודיו, שאלנו אותו "אז הגשת עוד מגש פיצה,
עוד מנה חלבית מושקעת, במה אתה מיוחד מכל מקום אחר?
מה עושה את העסק שלך לייחודי?" התשובה התגבשה במוחו… אני אוהב לפנק!

כך הובלנו את המיתוג של "פינוקים". נבחר לוגו זורם בתצורה "אורגנית" ובעל מפתח גוונים חם. הרקע והאימג'ים שולבו בצילומים של משטחי עץ טבעי חם ומזמין.

כמובן שיצאנו לשטח "להריח" את העסק הצפוי מכל מיני בחינות: מאיפה מגיע אור טבעי? איפה יש פינות שכדאי להדגיש? איך מתוכננת זרימת הקונים בתוך החנות? מה המרחק של הקונה מהתפריט שיודפס על הקיר? כל אלה באו בחשבון בזמן העיצוב.

יצירת עיצוב כוללני לעסק מאפשר למעצב וגם לבעל העסק ליצור לעצמו זהות ויזואלית אחידה, ובכך לשדר לקונים יציבות, המשכיות ואף להעביר בתת-מודע את המסרים המבוקשים, ובמקרה דנן – את הרצון לפנק…

כמה מילים
עסק צעיר עם ערך מוסף
החומרים שהשתמשנו
קאפה, הדפסה על קשיחים
המורכבות
תכנון המיקום וזוויות
למעלה