מתחדשים גם באפשרות להשבחות לכה סלקטיבית במכונת הדופלו החדשה של גרפצ'יק. שקוף שזה איכותי…

רוצים להרגיש הדפסה מושקעת במיוחד? נסו את גרפצ'יק!

הוספת השבחת לכה סלקטיבית, יוצרת תחושה של יוקרה ואיכות בכל הדפסה. מכונת הדופלו החדשה של הדפוס הדיגיטלי גרפצ'יק כעת לרשותכם במערך הדפוס הדיגיטלי. הדופלו מאפשרת למעצבים לתכנן מראש אזורי הדפסה שיקבלו השבחה של לכה בולטת, להדגשה ולתוספת יוקרה של לוגואים, אזורים מודגשים וכד'.

הדופלו יוצרת הדפסה דיגיטלית מדוייקת, ומאפשרת גם הדפסה של מידע משתנה בלכה, על גבי הנייר המודפס או על למינציה. אלו המכירים את ההשבחות היקרות של הסקודיקס ימצאו בדופלו פתרון זמין, איכותי ויותר כלכלי להשבחות איכותיות.

את התוצאות המדהימות של הדופלו אפשר להרגיש בידיים, ובהתייעצות איתנו תוכלו לשלב עם הלכה גם הטבעות פויל זהב או כסוף (או שניהם…) לקבלת השבחת מטאלי מובלט – ובכך להביא את המוצר המודפס לרמה אחרת לגמרי' במקצועיות ובדיוק איכותי.

כמו"כ לא התפשרנו, והשקענו רכיב מיוחד המאפשר לכה סלקטיבית עם מידע משתנה, לדוגמא תוכלו ליצור תעודות הוקרה עם שמות משתנים על לכה סלקטיבית/הטבעה על השם, אין ספק שהתוצאה שווה את ההשקעה.

אנו נסייע לכם להגיע להדפסה דיגיטלית עם השבחות בתוצאה מקסימלית.

ב"פינה למעצבים" תמצאו הנחיות מפורטות להגשת קבצי השבחה ל DUPLO DUSENSE.

 

כמה מילים
מהיום לא צריך לחפש בגוש דן דפוס שיתן לכם מענה איכותי להשבחות איכותיות. גרפצ'יק, דפוס שיש בו הכל!
החומרים שהשתמשנו
יצירת השבחת UV סלקטיבי, בולט בעובי מוגדר לפי מיקרון, בהתאם לתכנון המדוייק של המעצב, ובאיכות מדהימה.
המורכבות
הטמעת הדופלו במערך ההדפסה הדיגיטלי באופן מקצועי ומהיר.
DUPLO DUSENSE הדפסת UV תלת מימדי בגבהים משתנים בדפוס הדיגיטלי של גרפצ'יק

מה נשמע בגרפצ'יק? זהב. פשוט זהב. אנו גאים להציג בפניכם את הדבר הנוצץ הבא…

אנחנו שמחים לבשר לכם, ציבור המעצבים ומפיקי הדפוס, אנשי פרסום ומדיה על מכונת הדגל החדשה בגרפצ'יק: זירוקס אירידיס.

דפוס דיגיטלי איכותי כמיטב המסורת של זירוקס, המשלבת את הטכנולוגיות החדישות ביותר, בהדפסה יציבה ומתמשכת בכל ריצה, כעת פותחת בפניכם עולם חדש של שילוב צבע חמישי ושישי (זהב מטאלי, כסוף מטאלי) בהדפסה ישירה בריצה אחת. היכולות הן אינסופיות בשילובי ההדפסה, כך שניתן לערבב כל גוון CMYK עם אחוזים מהמטאלי ובכך לקבל גוונים משולבים באיכות מקסימלית ובהדפסה מדוייקת ביותר.

האירדיס, מלבד היותה בחזית הטכנולוגיה, מאפשרת להדפיס על מדיה גדולה יותר (33/70 דו צדדי – 32/100 חד צדדי) בעובי נייר עד 400 גר'. כעת ניתן להדפיס כריכות A4 אלבומי במקום, במספר עותקים החל מיחידה אחת (!) ועד… ותמיד באיכות מירבית, דיוק ושילובים מטאליים מרהיבים.

בכל יום צוות הדפוס הדיגיטלי לומד את היכולות המדהימות של האירדיס, בכדי שנוכל לייעץ לכם ולשפר את התוצאה כבר משלב העיצוב הגרפי. נשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם להכין קבצים להדפסה המותאמים לזירוקס אירדיס – הנחיות מפורטות תוכלו למצוא ב"טיפים למעצבים".

כמה מילים
בית הדפוס הדיגיטלי הראשון עם מכונת הדגל Xerox Iridesse בירושלים. הטכנולוגיה הדיגיטלית להדפסת CMYK בשילוב גוונים מטאליים בהדפסה ישירה אחת!
החומרים שהשתמשנו
יכולות טכנולוגיות חדישות בשירות היצירתיות שלנו - עכשיו השמיים הם הגבול!
המורכבות
ללמוד את המכונה כמה שיותר מהר - בשבילכם!
מכונת הדגל Xerox Iridesse בגרפצ'יק

הבחירות המוניציפליות בפתח, הרוחות סוערות, ואנחנו בחרנו באימג' שימשוך את העין ואת הדעת. נשמח לשמוע תגובות, שאלות וגם… מחמאות

הבחירות המוניציפליות בפתח, הרוחות סוערות, ואנחנו בחרנו באימג' שימשוך את העין ואת הדעת.
נשמח לשמוע תגובות, שאלות וגם… מחמאות

כמה מילים
הפרסום שלנו בעיתונות המודפסת מתאפיין בשקט ויזואלי. כאן בחרנו להשתמש במציאות בכדי להדגיש מסר
החומרים שהשתמשנו
דמיון ויצירתיות
המורכבות
לעכב את העין שלכם לעוד שבריר שניה...

ארון הקודש ה"אמיתי", שוכן אחר כבוד בעיר בית שמש ומפאר את בית הכנסת שנבנה זה מכבר. ב"היכלות", בקשו מאיתנו להכין להם דגם של הארון שיוכל לטייל בין תערוכות מקצועיות, באופן מרשים, מדוייק ומעשי – קל להובלה ולהרכבה. לאחר בחינת אפשרויות שונות ודיונים רבים, הוחלט לנצל את הנגריה – הם יבנו "שלד" עשוי עץ למידות הארון,

ארון הקודש ה"אמיתי", שוכן אחר כבוד בעיר בית שמש ומפאר את בית הכנסת שנבנה זה מכבר. ב"היכלות", בקשו מאיתנו להכין להם דגם של הארון שיוכל לטייל בין תערוכות מקצועיות, באופן מרשים, מדוייק ומעשי – קל להובלה ולהרכבה.

לאחר בחינת אפשרויות שונות ודיונים רבים, הוחלט לנצל את הנגריה – הם יבנו "שלד" עשוי עץ למידות הארון, ואנחנו נדפיס לוחות PVC שיורכבו על השלד.

הבחירה בPVC נקבעה משום שזהו חומר דק (3 מ"מ), בעל גמישות מחד, וחוזק מאידך.

אלא שכאן רק החלה המשימה. לקחת גוף תלת-מימדי כה מורכב, בעל פתחים, קשתות, עמודים וקמרונות ו"לתרגם" אותו ללוחות שטוחים, דורש תשומת לב רבה ותכנון יצירתי. ואכן לאחר עבודה רבה בסטודיו הצלחנו להכין תשתית לחלקי ארון הקודש המפואר והמורכב, ועתה הגענו לשלב הגרפי – בו נדרשנו שוב להקפיד כי הצבע, הטקסטורה של העץ, העיטורים והיחסים בין חלק לחלק – יהיו זהים למקור עד כמה שניתן.

בעצה אחת עם הלקוח הוחלט לשלוח את הצלם המוכשר שמוליק וינרייך [P360] לעיר בית שמש, על מנת שיצלם את ארון הקודש באיכות גבוהה ובהקפדה על צבע ועיוותי צילום מינימליים. ואכן שמוליק הפיק כמה צילומים שהפכו את עבודת הפוטושופ לזורמת ואיכותית ביותר.

לאחר תכנון הפריסות והעיצוב הגרפי של חלקי הארון השונים, נוצרו קווי חיתוך ל"אסקו" (שולחן חיתוך דיגיטלי), והפרוייקט עבר לדפוס לביצוע.

כעת, עיניכם הרואות את התוצאה המדהימה, כאשר צוות הנגריה הקים באולם הייצור את ארון התערוכות, ושלח לנו את הצילומים הראשונים.

כמה מילים
הנגריה הידועה "היכלות", יצרני ארונות קודש וריהוט לבתי כנסת, כמובן שלא נזקקו לשירותינו כנגרים... אך הפרוייקט המרהיב היה מאתגר ומעניין!
החומרים שהשתמשנו
לוחות פי.וי.סי והמון יצירתיות
המורכבות
ביצוע לפי תכנית מדוייקת, עם נאמנות למקור ולדרישות הלקוח תוך הפעלה של צילום מיוחד...

המרכיב החשוב ביותר בכינוסים ואירועים הינו לעורר עניין בציבור. אחת הדרכים לכך היא להקים תערוכה במבואת אולם האירוע, שם עובר הציבור אל מול מראות נדירים ומרגשים, הערוכים בטוב טעם ודעת על פני קאפות ייחודיות מעוצבות בעלות מתאר חיתוך צורני. היות וההחלטה על התערוכה התקבלה ברגע האחרון, צוות גרפצ'ק נרתם למשימה בכל הכוח, שעות נוספות, צוות

המרכיב החשוב ביותר בכינוסים ואירועים הינו לעורר עניין בציבור. אחת הדרכים לכך היא להקים תערוכה במבואת אולם האירוע, שם עובר הציבור אל מול מראות נדירים ומרגשים, הערוכים בטוב טעם ודעת על פני קאפות ייחודיות מעוצבות בעלות מתאר חיתוך צורני.

היות וההחלטה על התערוכה התקבלה ברגע האחרון, צוות גרפצ'ק נרתם למשימה בכל הכוח, שעות נוספות, צוות סיוע מיוחד שגוייס ע"מ שהעבודה תסופק ללקוח בזמן,

להדפסת התערוכה שתמשנו בציוד החדיש ביותר, בין היתר בציוד להדפסה ישירה על קאפה.

בצילומים אלו מתוך התערוכה ניתן לראות כי ביקור מקדים של צוות הסטודיו באולם, הוביל לניצול מקסימלי של השטח, וכן ניצול של התאורה הקיימת באולם ממילא – ליצירת אפקט מרשים על קאפות התערוכה.

נציין כי תערוכה זו זכתה להצלחה רבה והוצגה בכמה וכמה ערים בעולם בריכוזי החסידות מזמינת האירוע.

 

כמה מילים
לספק ללקוח את העבודה, זה המוטו שלנו.
החומרים שהשתמשנו
קאפות... ועוד הרבה קאפות.
המורכבות
זמן... זמן... זמן...

המשימה היתה להכין מבנה קאפה צורני – תלת מימדי – להצבה בשולחן המזנון של אירוע בר המצוה לבנו של הגביר החשוב.

המשימה היתה להכין מבנה קאפה צורני – תלת מימדי – להצבה בשולחן המזנון של אירוע בר המצוה לבנו של הגביר החשוב. מכיון שתכנון כזה מצריך תיאום עם מעצבת הפירות וה"מתוקים" שיונחו על מבנה הקאפה, צוות הסטודיו הפיק הדמייה של המבנה המוצע.

לאחר האישור, ישבנו לתכנת את המבנה לחלקיו השונים, ה"קופסאות" השונות, החיבורים, ומעל לכל – השילוב האסתטי בעיצוב שיביא למוצר הראוי להתכבד.

התוצאה הנאה – לנגד עיניכם.

כמה מילים
ביצוע טוב מתחיל בתכנון טוב
החומרים שהשתמשנו
קאפה, חיתוכים צורניים, פירות טריים
המורכבות
תכנון הזוויות לתוצאה מושלמת

מבנה קאפה ייחודי זה משולב בתאורה מוסתרת, המאירה מבעד ל"חלונות" המעוצבים, תוכנן להצבה במרכז האולם בו נערכה שמחת הגביר החשוב. הלקוח ביקש מבנה מרשים וגדול, וכבדרך אגב ציין שהאירוע מתקיים בניו-יורק הרחוקה. מפגש תכנון של צוות הסטודיו יחד עם צוות ההדפסה והביצוע הביא ליצירת מבנה מרשים, מעוצב לעילא – והכי חשוב – ניתן להרכבה פשוטה

מבנה קאפה ייחודי זה משולב בתאורה מוסתרת, המאירה מבעד ל"חלונות" המעוצבים, תוכנן להצבה במרכז האולם בו נערכה שמחת הגביר החשוב. הלקוח ביקש מבנה מרשים וגדול, וכבדרך אגב ציין שהאירוע מתקיים בניו-יורק הרחוקה.

מפגש תכנון של צוות הסטודיו יחד עם צוות ההדפסה והביצוע הביא ליצירת מבנה מרשים, מעוצב לעילא – והכי חשוב – ניתן להרכבה פשוטה כשכולו נארז לכדי שני קרטונים צרי היקף.

אל תסתכל בקנקן אומרת האמרה – וכאן גם הצלחנו ליישם מבנה מפואר ומעוצב בתוך שני קרטונים תמימים…

הלקוח קיבל הדרכה מלאה על אופן הרכבת המבנה, ואף קיבל תצלום של ההדרכה במייל למען לא יפספס אפילו לא פרט אחד. ואכן, התמונות ששלח לנו 10 דקות לפני כניסת האורחים לאולם העידו על עוד פרוייקט משובח מבית גרפצ'יק.

כמה מילים
שינוי בחשיבה
החומרים שהשתמשנו
יצירתיות, קאפה, pvc.
המורכבות
להכניס מבנה לקופסה

תיכננו עבור המוסד הגדול הזה מבנה קאפה ייחודי ומרשים במיוחד.
במבנה הזה שולבו מעין "מדפים" בהם הונחו מבחר מתנות יקרות ערך למנהל המוסדות שחיתן את בנו.
רצינו לשלב תאורה מעל כל "מדף" והכנו תשתית כזו לגופי תאורה שהיו קיימים אצלנו במלאי. אך כאן התחילו המחשבות של המעצב…

יממה לפני המעמד עשינו "טסט", בחינה על מדף אחד שהכל עובד כמו שצריך.

מה מתברר? התאורה הקיימת – חלשה מידי. מה עושים? קופצים לאיקאה לקנות גופי תאורה מתאימים. כעבור שעתיים מנסים את גופי התאורה החדשים.

מה מתברר? נרכש בטעות תאורה "לבנה" שלא מתאימה לעיצוב הכללי שהינו בגוונים חמים. מה עושים? גיחה נוספת לאיקאה. חולפות עוד שעתיים, גופי התאורה הגיעו אך יום העבודה הסתיים.

מה כבר יכול לקרות? נרכיב מחר בוקר… כמה שעות לפני שההובלה מגיעה להעמיס את מבנה הקאפה מנסים שוב. ומתברר שהתאורה כעת חזקה מידי. מסנוורת.

מה עושים? גיחה שלישית לאיקאה. שליח על אופנוע, שהוזהר לשמור על חוקי התנועה אך להזדרז – הגיע לאיקאה, קנה בדיוק מה שרצינו, וכחצי שעה לפני הגעת משאית ההובלה – הסתיימה הרכבת כל גופי התאורה.

והלקוח שהזמין את העבודה כלל לא היה מודע לדרמה המתחוללת "מאחורי הקלעים".

הגיע, ראה, אמר "נהדר – בדיוק כמו שרציתי"! והלך לדרכו…

כמה מילים
מתנות יקרות ערך על מדפים
החומרים שהשתמשנו
קאפה
המורכבות
גופי תאורה משולבים ביצירה

בכדי לפאר את האירוע של התורם הנדיב שנערך בלונדון, ודאי שנצרך לייצר מבנה קאפה גדול ומרשים, בשילוב תאורה מיוחדת. אלא ששינוע של מבנה כזה דרך הים – נמשך יותר מידי זמן, ודרך האוויר – כמעט בלתי אפשרי ללא מטוס תובלה צבאי.

אז מה עושים?

צוות הסטודיו בתכנון מוקדם עם אנשי הדפוס הדיגיטלי ישבו לתכנן מבנה שניתן להקימו כמו "לגו".

התכנון הצריך חשיבה על פיצול המבנה לחלקיו, תכנון אריזה קטנה ככל שניתן, ואף להכין הוראות התקנה מפורטות ומובנות לאנשי החסידות שיקימו את המבנה בלונדון.

חששנו מאוד.

לא בכל יום אנחנו יוצרים מוצר שאין לנו את "המילה האחרונה" בהקמה שלו.

גם שיחות הטלפון שהגיעו פתאום עם קידומת לונדון הקפיצו לנו את פעימות הלב, אך לשמחתנו הצילומים שקיבלנו מהשטח הראו את המבנה בתפארתו, ושיחת הטלפון היתה בכדי לומר "כל הכבוד"!

כמה מילים
לחשוב בתוך הקופסה
החומרים שהשתמשנו
פוליאוריטן מוקצף
המורכבות
דחיסת בית בתוך מארז קטן

המשימה הזו כבר הוכרזה כ"אבודה". רק בגרפצ'יק ראו בה עוד "עבודה":
אמנם מורכבת, דורשת דיוק והתגייסות של מחלקות הסטודיו ופורמט רחב
בכדי לעמוד במשימה מורכבת וייחודית זו.

שבועות ארוכים תכננו בחסידות באבוב את המעמד הייחודי.

אלא שמהר מאוד נתגלה כי המיקום המקורי בו תוכנן להתקיים המעמד – אינו מקבל את האישורים הדרושים משום שהוא צר מלהכיל את מאות ואלפי האורחים.

משכך, הוחלט להעתיק את מקום האירוע אל "אוהל" שייבנה בסמוך לביהמ"ד, אלא שלהכניס ספר תורה ללא ארון קודש – לא שייך…

כשפנו אלינו בבקשה למצוא פתרון – נטיית הלב הראשונית היתה: לא "כמעט", לא "דומה", אלא בדיוק ובקנה מידה אחד לאחד למקור.

יצאנו לצלם את ארון הקודש המקורי ממגוון זוויות צילום, את הצילומים המעובדים ערכנו לפי מפרט של מתכנן הארון המקורי, ואת מלאכת בניית ה"פאזל" של חלקי הקאפה המודפסים, הפקדנו בידי אנשי הביצוע המיומנים.

לאחר כ-4 ימי עבודה מושקעת, נותר רק לתלות את הפרוכת, ולהכניס את האורחים אל אוהל האירוע – ואת ספר התורה אל ארון הקודש הייצוגי והמרשים.

הנה כמה צילומים מתהליך העבודה בפרוייקט זה, להתרשמותכם.

כמה מילים
כל עבודה אצלינו היא משימה
החומרים שהשתמשנו
קאפה
המורכבות
יצירת העתק מושלם
למעלה